Meest gestelde vragen

Hoelang duurt het dat ik mijn pakketje ontvang?

- Avond levering op werkdagen voor 23.59 besteld volgende werkdag in huis 

- Post NL en overige 1 a 2 werkdagen binnen NL , overige landen 2 a 5 werkdagen

- Let op , op feestdagen wordt de pakketten niet bezorgd .

Ik ben nog niet bekend met jullie website , wat kan ik van jullie verwachten?

- Onze producten zijn schoon en getest 

- Bij een technische probleem of vraag bent u bij ons altijd welkom om te bellen of te berichten.

- 2 weken standaard garantie .

- Eerlijk advies 

Ik kan geen referentie terug vinden van jullie.

- Klopt , op onze oude website stond de referenties deze konden we niet meenemen naar de nieuwe.

- Update : Since Mei 2020 krijgen klanten een email om een referentie achter te laten .

- meer referenties kunt u vinden via deze 2 linken

Referenties op Bol.com

Referenties op Ebay.com

Problemen met wachtwoord opvragen.(link werkt niet /verlopen)

- Stuur ons een email en wij sturen een tijdelijke wachtwoord naar u toe, 

Is het mogelijk tijdens de Corona om mijn bestelling op te halen?

- Jazeker dit is mogelijk alleen op afspraak in Spijkenisse

Kan ik mijn order telefonisch doorgeven en contant betalen?

- Ophalen kan alleen als u een geldige order plaatst op onze website , contant afrekenen is daardoor niet mogelijk.

Ik zou graag meer foto's willen zien van het product .

- U bent verzamelaar ? Super tof , stuur ons een email naar info@2hg.nl met uw vraag waarvan u meer foto's wilt hebben .

Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging ontvangen, hoe zit dit?

- Kijk in uw klanten account op deze website , daar vind u altijd uw order terug.

- Bevestiging mail kan bij uw spam terecht zijn gekomen , zo niet mail ons gerust info@2hg.nl .

 - U krijgt van ons een email met TT code als de pakket met de postbode is verzonden .

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op,

- Email: info@2hg.nl

- Tel : +31651064977 ( Elke dag Bereikbaar van 12.00 tot 21.00.)