Hoelang duurt het dat ik mijn pakketje ontvang?
- Avond levering op werkdagen voor 23.59 besteld volgende werkdag in huis
- Post NL en overige 1 a 2 werkdagen binnen NL , overige landen 2 a 5 werkdagen
- Let op , op feestdagen wordt de pakketten niet bezorgd .
Ik ben nog niet bekend met jullie website , wat kan ik van jullie verwachten?
- Onze producten zijn schoon en getest
- Bij een technische probleem of vraag bent u bij ons altijd welkom om te bellen of te berichten.
- 2 weken standaard garantie .
- Eerlijk advies
Ik kan geen referentie terug vinden van jullie.
- Klopt , op onze oude website stond de referenties deze konden we niet meenemen naar de nieuwe.
- Update : Since Mei 2020 krijgen klanten een email om een referentie achter te laten .
- meer referenties kunt u vinden via deze 2 linken
Problemen met wachtwoord opvragen.(link werkt niet /verlopen)
- Stuur ons een email en wij sturen een tijdelijke wachtwoord naar u toe,
Is het mogelijk tijdens de Corona om mijn bestelling op te halen?
- Jazeker dit is mogelijk alleen op afspraak in Spijkenisse
Kan ik mijn order telefonisch doorgeven en contant betalen?
- Ophalen kan alleen als u een geldige order plaatst op onze website , contant afrekenen is daardoor niet mogelijk.
Ik zou graag meer foto's willen zien van het product .
- U bent verzamelaar ? Super tof , stuur ons een email naar info@2hg.nl met uw vraag waarvan u meer foto's wilt hebben .
Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging ontvangen, hoe zit dit?
- Kijk in uw klanten account op deze website , daar vind u altijd uw order terug.
- Bevestiging mail kan bij uw spam terecht zijn gekomen , zo niet mail ons gerust info@2hg.nl .
- U krijgt van ons een email met TT code als de pakket met de postbode is verzonden .
Staat uw vraag er niet tussen?
Neem gerust contact met ons op,
- Email: info@2hg.nl
- Tel : +31651064977 ( Elke dag Bereikbaar van 12.00 tot 21.00.)