F-zero
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

F-zero

F-Zero: GP Legend is een futuristische racevideogame voor de Game Boy Advance- handheld. Het werd ontwikkeld door Suzak Inc. en werd in 2003 in Japan en in 2004 in Europa en Noord-Amerika uitgebracht.

De videogame is gebaseerd op de gelijknamige anime . Een vervolg werd in 2004 exclusief in Japan uitgebracht, getiteld F-Zero Climax .

€ 49,99 Inclusief belasting

€ 49,99 Exclusief belasting

block Niet op voorraad
Betaal Veilig
Betaal veilig met , Ideal -Klarna - Mollie -Paypal
Snelle Levering ,
Uw bestelling binnen 1-2 werkdag(en) in huis. Klik hier voor meer informatie.
Klantenservice
Contact met ons opnemen? Klik hier

F-Zero GP Legend is een racespel dat vergelijkbaar is met de originele Super NES- versie van F-Zero en functies van F-Zero X op de Nintendo 64 gebruikt . De game maakt gebruik van een nieuw Mode 7 -effect dat is ontworpen voor de Game Boy Advance, zodat de achtergrondlagen kunnen roteren en schalen om het parcours weer te geven.

Spelers nemen de controle over hun voertuigen, ook wel machines genoemd, door op A te drukken om te versnellen, op B om te remmen, naar links en rechts naar de overeenkomstige richting op het D-pad te gaan, en door de linker- en rechterschouderknop te gebruiken om naar de overeenkomstige richting te driften. Spelers kunnen andere racers aanvallen met zijaanvallen door twee keer achter elkaar op de L- of R-knop te drukken, afhankelijk van of de tegenstander zich aan de linker- of rechterkant bevindt. Spelers kunnen in de tweede raceronde een boostvaardigheid uitvoeren door tegelijkertijd op de L- en R-knoppen te drukken. Andere methoden om een ​​boost te krijgen zijn door de A-knop snel achter elkaar los te laten en in te drukken en de A-knop gedurende een bepaalde tijd vast te houden tijdens het aftellen van een race.

Racebanen bevatten obstakels en ondersteunende functies zoals springplaten, dashplaten, trilstroken en mijnvelden. Dankzij de springplaat kan de machine omhoog springen en kan valschade aan de machine van de speler ontstaan. Om schade te voorkomen, kunnen spelers op de richtingsknop naar beneden op het D-pad drukken om de neus van de machine naar boven te bewegen terwijl de machine daalt, waardoor de sprong langer duurt. 

GBA
chat Commentaar (0)